サンキュー☆

   DSCF8056



愛しのKEIちゃんから、こんなキュートなカードが届きました☆



実は先月末がわたしの誕生日だったのです。



この鳥さんカードは昔、KEIちゃんがニューヨークで見つけたものだそう。



      DSCF8057



もしかして、ひょっとして、それをミシンで縫い付けてくれたのかな?



イベントなどで頻繁に顔を合わせる間柄ですが、だからこそ、じぃーんときます。嬉しい驚きでした。





I got a snail mail from KEI-chan on a day after my birthday.



In this card, she's saying that she'd found this bird in NYC long time ago.



We see each other kinda often, but therefore it was very nice surprise to find it in my mailbox!





0 コメント:

コメントを投稿

Powered by Blogger.
Back to Top