コサージュ

Dscf4745_2








友達のKちゃんは、とってもとってもステキなコサージュを作る人です。
以前、写真で見せてもらったことは何度かあったのですが、始めてこの目で見せてもらって、ほうっとため息が出ました。もう、置いてあると、話にも集中できなくてついちらちら見てしまいます。



ありがたいことに、今月から私もコサージュを教えてもらえることになりました。(かなり無理言ってごめんなさい、Kちゃん)
自分なりのデザインで作れるようになるまで、頑張ろう。



写真は、Kちゃんと行った「インコ」のドーナツです。
久しぶりにドーナツのろうそくが作りたくなりました…。



A friend of mine, K-chan is a very lovely girl who makes lovely corsage.
I have seen her artwork before, and they are too wonderful for words.  While we were talking, I couldn't glue to talk and glanced those corsage so many times.



And guess what.  I will start to learn making corsage with her from this month!  I will try my best and hopefully someday I'd love to make one by my own design.



The picture has taken at 'INKO' cafe in Yoyogi-hachiman. 



0 コメント:

コメントを投稿

Powered by Blogger.
Back to Top